Neste ja Ponsse ovat yhdistäneet voimansa kampanjassa suomalaisen työn puolesta. Suomen 100-vuotisen itsenäisyyden ja suomalaisen työn kunniaksi Jean Sibeliuksen säveltämä Finlandia-hymni soi nyt ensimmäistä kertaa maailmassa metsäkoneille sovitettuna ja videolle taltioituna. Työttömien Keskusjärjestö on valittu kampanjan yhteistyökumppaniksi.

Yhtiöt lahjoittavat kampanjassa työttömille työnhakijoille polttoainetta työhaastattelujen ja keikkatyön helpottamiseksi. Vuoden 2017 loppuun asti käynnissä olevassa kampanjassa jokainen videon katselukerta kerryttää yritysten lahjoituspottia, aina 20 000 euroon asti.

Mikäli klikkausten määrä kasvaa vuoden 2017 loppuun mennessä miljoonaan, lahjoitus kasvaa kaksinkertaiseksi eli 40 000 euroon.

Työtön työnhakija, ota yhteyttä lähimpään työttömien yhdistykseen, mikäli haluat mukaan bensakorttien arvontaan. Ilmoita itsesi mukaan 20.1.2018 mennessä lähimpään työttömien yhdistykseen. 1 000 euron arvoiset bensakortit arvotaan tammikuun lopussa.

Katso lähimmän työttömien yhdistyksen yhteystiedot sivuiltamme.

Lue myös Nesteen tiedote.